HakanAydn
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 21 Ocak 2020
- Mesaj
- 2.399
- Tepki
- 6.162
- Şehir
- Mugla
- İsim
- Hakan
- Başlangıç
- 2019—20
- Bisiklet
- Specialized
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
@danceros Hocam yazdıklarını okuyunca bile alimünyum da kendimi heder ettğimi düşünüyorum valla,çok kısa bir zaman içinde s-works tarmac sl4 alacağım 2016 model artık daha fazla düşünmeden bu makinaya geçmeliyim değil mi? ))
@umutcelik Hocam merhaba,siz s-works tarmac mı kullanıyorsunuz?
@Burak B. Hocam merhaba, s-works tarmac mı kullanıyorsunuz?
Değil mi ya. Sürmesini bilmedikten sonra Ferrarin olsa ne yazar hesabıkarbon marbon hikaye önemli olan kondisyon çok profesyonel değilseniz karbon masraftan başka bir şey değil bence. Masrafı koymayacak insanlar alabiliyorsa alsın onada lafım yok
Ben açıkçası "çok profesyonel" teriminin çok açık olmadığını düşünüyorum. 35 yaşında bu spora başlamış ancak haftada 10-15 saat arası antreman yapıp performansını yükselten birini nereye koyacağız mesela? Sen ömür boyu alüminyum kullan senden geçmiş bu iş mi diyeceğiz? Ya da yaşı 35e gelip pro yarışmayı bırakmış yılların sporcusuna sen artık kendine bir çelik kadro yaptır ona bin mi diyeceğiz?
Bütçesi ve zevki dahilinde herkes neye binmek isterse binsin. Tabiki artılarını eksilerini tartışalım bilgilenelim ama vereceğimiz tavsiyelerle bence insanların hevesini ve isteğini kırmayalım.
Bu konu özelinde bir soruyla devam etmek istiyorum. Karbon ve ömrü tartışılıyor ancak yerli markaların karbon kalitesi ve seviyeleri hakkında neredeyse hiç bilgimiz yok. Trek, BMC, Orbea, Specialized vb kadro konusunda ciddi Ar Ge yatırımları yapan firmalar kadrolarıyla ilgili bizi bilgiye boğarken yerli markaların karbon kadroları hakkında neredeyse hiç bilgimiz yok. Bu konuda forumda kadroların ağırlıklı olarak yurtdışından geldiğini yazanlar vardı. Belki onlar özellikle bu konuda yorumlarla, özellikle kadronun kaynağını biliyorlarsa bize biraz daha bilgi verebilirler. Çünkü basit bir örnek vermek gerekirse Specialized Tarmac SL Sport Disc 23-24 bin TL bandında 105 setle satılırken Carraro'da 18-19 bin TL bandında Ultegra Di2 setli, jantı selesi vs de ortalamanın üstünde bisiklet alınabiliyor. Bu bisiklet arasında kıyas yaparken kadroyu ne kadar öne koymalıyız? Kısa ve uzun vadede ne gibi artı eksilerle karşılaşabiliriz?
Aslında bu konuda en tatminkar verileri karbon tamiri yapanlardan alabiliriz. Ama nedense kaçak bir işmiş gibi pek ortalarda görünmüyor, işlerini pek duyurmuyorlar. Ne sıklıkla, ne şekilde hasar aldığını, markalar arası farkları en iyi bilecek olanlar karbon kadro tamiri yapanlardır diye düşünüyorum.Dolayısı ile sağlamlık konusunda bu kadro kendini ıspatlamış diyebiliriz.
işte ancak forumlarda veya arkadaşlarımızdan duyduklarımızdan yola çıkabiliyoruz. argonlara dikkat etmek lazım tabiAslında bu konuda en tatminkar verileri karbon tamiri yapanlardan alabiliriz. Ama nedense kaçak bir işmiş gibi pek ortalarda görünmüyor, işlerini pek duyurmuyorlar. Ne sıklıkla, ne şekilde hasar aldığını, markalar arası farkları en iyi bilecek olanlar karbon kadro tamiri yapanlardır diye düşünüyorum.
Toplantıya girmek üzereyken biraz da aceleyle yazdım. Yoksa Giant olur, Canyon olur kusurumuz affola@Bıyıkov Giant yazmamışsınız vallahi çok gücendim.
Ama düzeltmede de scott yok focus yok )Toplantıya girmek üzereyken biraz da aceleyle yazdım. Yoksa Giant olur, Canyon olur kusurumuz affola
Ne zaman binecekler!!!Hee ondan Bursa'daki arkadaşların grup sürüşlerine katılmadın bütün yaz boyunca. Amaç karbon Gios'u güneş ışınlarından korumak 😂😂