Arkadaşlar merhaba, hem spor olsun hem de arada işe giderken yaklaşık 10 km'lik yolu bisiklet ile gidebilmek için arayışa çıktığım bu yolda fikirleri çok fazla değişime uğradı. Ekonomik olması önceliğimdi seçeceğim modelin.
Carraro active 280 alacaktım forumda araştırdım alüminyum kadroya karar verdim.
Bisan trx 8100 ile sportive 220 arasında kaldım bisana karar verdim ancak tourney bileşenlerin keyif vermeyeceğini okudum yorumlarda.
Legarda 2221'e bakarken 2224 ile aralarında olan fiyat farkının kullandığı jant göbeğine değeceğini öğrendim
@Spartiat hocamdan.
Çoğu küçük sınıf motosiklette bile disk fren kullanılmazken (kampana kullanılıyor) bisikletlerde gereksiz olduğunu düşünüyorum.
Şimdi geldik en önemli soruya.
Kilitli amortisör mü ? Düz mü ?
Genellikle şehir içi asfalt yolda kullanacağım. Bozuk asfalttan kaynaklı çukur, kasis vb darbe ve titreşimler düz maşada kullanıcıya çok rahatsızlık verir mi ?
Anladığım kadarıyla düz maşayı amortisörü çevirmek kolay ama amortisörü düze çevirmek zormuş, ne kadar doğrudur bilemiyorum.
Kilitli iken çok rahatsızlık verir mi lakırtı sesi gibi ?
2224 MSM V ile 2224 MDM H arasında fazla fiyat farkı yok çok kararsızım. Fiyatlar sırasıyla msm v için 5500 ve mdm h için 5800 inşallah değişmeden ve modeller bitmeden sipariş verebilirim.
Mosso bileşen uyumu ve kalite bakımından hoşuma gitti. Kafam karışsın istemiyorum gerçekten bu fiyat bandında daha iyi bir model varsa tavsiye ederseniz sevinirim. Yoksa ikisinden birine karar verip 1 2 gün içerisinde alacağım.
Kadro boyu.
Boyum 1.87 bacak içi 85-86 hesaplamalarda 54 kadro uygun görünüyor. Mersin'de bu bisikleti deneyeceğim bir yer yok. 56 kadro almayı düşünüyorum bulamazsam 51 kadronun da sele ayarı yapılarak bi sorun çıkarmadan kullanılacağını düşünüyorum ? ( Ama konunun uzmanları sizsiniz )
Çocukluk yıllarından sonra alacağım ilk bisikletim olacak. Yardımcı olursanız sevinirim.