Spartiat
🌲🌳🚴🚴🚴🌳🌲
- Kayıt
- 10 Ekim 2019
- Mesaj
- 5.397
- Tepki
- 13.367
- Yaş
- 49
- Şehir
- İzmir/Karşıyaka
- İsim
- H. Barış NEVRES
- Başlangıç
- 1986—87
- Bisiklet
- Diğer
Bu kullanıcıya bağlı. Ben 35 mm lastikli düz maşa Legarda'da rahatsız olmadığım gibi 23 mm lastikli yolda da rahatsız olmuyorum. Sadece sürüş şeklini zemin şartlarına göre belirlemek ve dikkatli olmak yetiyor. Kimi kullanıcı ise şehir amortisörü ve 38 mm lastikleri bile yetersiz görüyor....Genellikle şehir içi asfalt yolda kullanacağım. Bozuk asfalttan kaynaklı çukur, kasis vb darbe ve titreşimler düz maşada kullanıcıya çok rahatsızlık verir mi ?...
Günümüz şartlarında her ikisi de zor. Doğru maşayı bulmak kolay olmuyor....Anladığım kadarıyla düz maşayı amortisörü çevirmek kolay ama amortisörü düze çevirmek zormuş, ne kadar doğrudur bilemiyorum...
Evet. Benim gibi bisiklette tıkırtıya gıcırtıya tahammülü olmayanlar için rahatsız edici. Ben yan bisikletteki sesi duyuyorum....Kilitli iken çok rahatsızlık verir mi lakırtı sesi gibi ?...
Bileşen uyumu ve kalitesi olarak Mosso ve Carraro'lar iyi, Kron ve Peugeout tam da bu seviyedeki modellerde sınıfta kalıyor. Bisan modelleri de var tabii....Mosso bileşen uyumu ve kalite bakımından hoşuma gitti. Kafam karışsın istemiyorum gerçekten bu fiyat bandında daha iyi bir model varsa tavsiye ederseniz sevinirim...
Corelli şimdilik pek iyi özellikler sunmuyor ama yurtdışı için tanıtmaya başladıkları daha iyi seçilmiş yeni modeller yakında iç piyasada da görünmeye başlar.
51 mutlaka olur, 56 çok az büyük gelebilir. Başka model bile olsa 51 ve 56'yı denemenizde fayda var....Boyum 1.87 bacak içi 85-86 hesaplamalarda 54 kadro uygun görünüyor. Mersin'de bu bisikleti deneyeceğim bir yer yok. 56 kadro almayı düşünüyorum bulamazsam 51 kadronun da sele ayarı yapılarak bi sorun çıkarmadan kullanılacağını düşünüyorum ? ( Ama konunun uzmanları sizsiniz )...