Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Herkese merhabalar, elimden geldiğince forumu takip etmeye çalışıyorum ve buradan oldukça fazla bilgi edindim o yüzden herkese teşekkür ederim. Bisikletler hakkında buradaki çoğu kişiden daha az bilgim var ama ben de elimden geldiğince kendi bisikletim hakkında bilgi vermek istiyorum, belki birilerinin faydasına olur. Aslında bu mesajımı bisikletimle on bin km’ye ulaşınca yazarım diyordum ama maalesef corona yüzünden bende bisiklete ara verenlerdenim. Şu anda bisiklet 8736 km de, km sayacı almadan öncesinde de biraz sürmüşümdür.

Ben de çoğu arkadaş gibi ilk başlarda kafamda sorularla acaba alsam mı yoksa almasam mı modunda takıldım (klasik sebepler; alsam sürer miyim, bu yaştan sonra çocuk gibi vs) Açıkcası ilk aldığım zaman da doğru düzgün araştırmadan carraro sportive 225’ te karar kıldım. Tabi bunda etkili olan fiyatıydı. Mart 2016 ‘da 1100 TL’ye sıfır aldım. Bisiklet 2015 modeldi ve yeni modellerinden yanlış hatırlamıyorsam 300 TL kadar ucuzdu. Nasıl olsa ben çok sürmem fazla masraf yapmayayım diyerek bu bisiklette karar kıldım. Şimdi geçmişe bakınca almakta geç bile kalmışım hatta arada sırada kendime soruyorum acaba daha iyi bir bisiklet mi alsaydım diye.

1589387737281.png

İlk senesi dolunca bir defa bisikletçiye komple bakıma götürdüm, ne yaptılar ne ettiler bir fikrim yok, güvenilir yerdi bıraktım ertesi gün geri aldım. Zaten ilk sene de o kadar çok sürmüyordum herhalde bin km bile yapmamışımdır. Daha sonra buradaki işe bisikletle gidenler başlığında ki arkadaşları görünce gaza geldim. Öğretmenim, okul 5 km uzaklıkta, yokuşlu bir yerde yaşıyorum. İlk başlarda acemi bir şekilde gidiyordum sırt çantamda kıyafetler vb ama baktım olacak gibi değil madem bu işe baş koyduk, taşıma demiri ve heybe aldım. Daha sonra baktım bu işin yağmuru çamuru var çamurluk satın aldım. İlk başlarda okula sadece bir iki gün bisikletle giderken şu anda ekstra bir durum yoksa her gün bisikletle gidiyorum. Hatta bisikletle gitmediğim günler kendimi kötü hissediyorum diyebilirim.


1589387795297.png

Bisikletle kamplı bir tur yapmadım, genellikle sabah git akşam gel modunda takılıyorum. Maksimum yaptığım yol uzunluğu 120 km olması lazım. Belki benim kondisyonumdandır bilemiyorum ama 80-90 km’den sonra yormaya başlıyor. Uzun tur yapacaksam mutlaka bisiklet taytı giyiyorum ona rağmen 60 km’den sonra popoda ağrı yapmaya başlıyor. Bütün pazar, market alışverişini bisikletle yapıyorum, fotoğraftaki ilk heybem bu yüzden yıprandı yeni bir heybe aldım. Bisiklete bir nevi kamyon gibi davranıyorum, taşıyabileceğim her şeyi yüklüyorum sırtına. Park ayağının ayarı bozulmuş ben de yapamadım düzgün koymazsam sürekli düşüyor. ( Park ayağı sıkıntısı benim bir sıkıntım olabilir, eşimde sportive 226 var böyle bir sorun olmadı. Geçen sene eşimle kendime birer tane flexi 121 aldık, onda da park ayağı sıkıntısı var ama eşimim katlanırında herhangi bir sıkıntı yok) Jant telleri biraz paslanmaya başladı, yağmurda sürdükten sonra temizlemeye üşendiğim için olmuş olabilir. Dağ yolu, kum, asfalt önüme gelen yere giriyorum, yol aşırı taşlı olmadığı sürece maşası sürekli kilitli durumda. Büyük ihtimalle akort ayarları filan kötüdür ama yine de sürüyorum. Turların sonunda da max ortalama hızım yaklaşık 20 km/s oluyor, kondisyonumun çok iyi olduğunu düşünmüyorum ama 30’a filanda zor çıkar herhalde. ( Heybe, çamurluk olmadan ortalama hızım neydi hatırlamıyorum)

Burada okuduklarım ve izlediğim youtube videoları sayesinde bisikletimin ufak tefek bakımlarını kendim yapmaya başladım. İşin uzmanı değilim, doğru veya yanlış bakım yapmaya çalışıyorum. Bugüne kadar da yaptığım bakımları not almaya çalıştım.

- 5600. km’de ikinci kez ön fren balatası değişti. (ilk değişimi not almamışım)

- 6000. km’de ön-arka göbek, aynakol, ruble, pedallar sökülüp temizlendi. ( Ruble ve aynakol dişlilerini tek tek ayıramadığım için çok temiz gözükmüyor ama hiç yoktan iyidir.)

- 7430. km’de üçüncü kez ön fren balatası değişti. (Disk frenli bisikleti kullanmak oldukça keyifli, balata değişimi de çok kolay, kafasında soru işaretleri olanlara kesinlikle tavsiye ederim.)

- 7560. km’de bisikletin ilk kez lastiği patladı. (Arka lastik, işin komik tarafı bisiklet yolunda patladı.)

- 7854. km’de arka fren balatasını ilk defa değiştirdim. ( Aynı zamanlarda bisikletten saçma sapan sesler gelmeye başladı, burada da arkadaşlara sordum çoğu yerini söküp taktım sesi kesemedim. Sesin orta göbekten geldiğini düşündüm, uygun anahtarım olmadığı için bisikletçiye gittim göbek gevşemiş, sıktı 40 TL verdim, eve gelince uygun bir anahtar aldım.)

- 8736. km’de ruble, aynakol, orta göbek sökülüp temizlendi. ( orta göbek yatağında ve göbekte küçük bir paslanma olmuş, biraz temizlemeye çalıştım çok başarılı olamadım)

- Yaklaşık bin km aralıklarla zincir temizliği yapıldı. ( Bazen gazyağı bazen köpüklü su ile temizleyip, daha sonra yağladım. Ne yaparsam yapayım buradaki arkadaşların zincirleri gibi parlak ve temiz bir görüntü elde edemedim. Ne kadar temizlemeye çalışsam da hep kirli gözüküyor.)

- Sık sık vites ayarı yapmak zorunda kalıyorum. ( Ne kadar iyi yaparsam yapayım mutlaka bir dişli geçişinde sıkıntı yaşatıyor, ben de kafaya takmamaya çalışıyorum)

Bisiklete minumum masraf yapmaya çalışıyorum. Dediğim gibi balata hariç herhangi bir değişim yapmadım. Belki başkası olsa yıprandı, performansı etkiliyor, güvenli değil diye değiştirebilirdi ama benim amacım gittiği yere kadar bütün parçaları kullanmaya çalışmak.

Bisikletten dediğim gibi genel olarak memnunum, ama bazen keşke daha iyi bir kadroya sahip bir bisiklet alsaydım diyorum. Vites sistemini ilerde değiştirmeye kalksam bu kadroya iyi bir vites sistemine gerek var mı diye düşünürüm. Benim gibi amatör kullanıcılar için yine de oldukça iş gören bir bisiklet o yüzden tavsiye ederim. Şu anda gözüm hep yol bisikletlerinde ama bunu da kesinlikle bırakmam çünkü alışverişlerde çok işe yarıyor.

1589388144922.png
 
Scudo
Herkese merhabalar, elimden geldiğince forumu takip etmeye çalışıyorum ve buradan oldukça fazla bilgi edindim o yüzden herkese teşekkür ederim. Bisikletler hakkında buradaki çoğu kişiden daha az bilgim var ama ben de elimden geldiğince kendi bisikletim hakkında bilgi vermek istiyorum, belki birilerinin faydasına olur. Aslında bu mesajımı bisikletimle on bin km’ye ulaşınca yazarım diyordum ama maalesef corona yüzünden bende bisiklete ara verenlerdenim. Şu anda bisiklet 8736 km de, km sayacı almadan öncesinde de biraz sürmüşümdür.

Ben de çoğu arkadaş gibi ilk başlarda kafamda sorularla acaba alsam mı yoksa almasam mı modunda takıldım (klasik sebepler; alsam sürer miyim, bu yaştan sonra çocuk gibi vs) Açıkcası ilk aldığım zaman da doğru düzgün araştırmadan carraro sportive 225’ te karar kıldım. Tabi bunda etkili olan fiyatıydı. Mart 2016 ‘da 1100 TL’ye sıfır aldım. Bisiklet 2015 modeldi ve yeni modellerinden yanlış hatırlamıyorsam 300 TL kadar ucuzdu. Nasıl olsa ben çok sürmem fazla masraf yapmayayım diyerek bu bisiklette karar kıldım. Şimdi geçmişe bakınca almakta geç bile kalmışım hatta arada sırada kendime soruyorum acaba daha iyi bir bisiklet mi alsaydım diye.

226432 dosyayı görüntüle

İlk senesi dolunca bir defa bisikletçiye komple bakıma götürdüm, ne yaptılar ne ettiler bir fikrim yok, güvenilir yerdi bıraktım ertesi gün geri aldım. Zaten ilk sene de o kadar çok sürmüyordum herhalde bin km bile yapmamışımdır. Daha sonra buradaki işe bisikletle gidenler başlığında ki arkadaşları görünce gaza geldim. Öğretmenim, okul 5 km uzaklıkta, yokuşlu bir yerde yaşıyorum. İlk başlarda acemi bir şekilde gidiyordum sırt çantamda kıyafetler vb ama baktım olacak gibi değil madem bu işe baş koyduk, taşıma demiri ve heybe aldım. Daha sonra baktım bu işin yağmuru çamuru var çamurluk satın aldım. İlk başlarda okula sadece bir iki gün bisikletle giderken şu anda ekstra bir durum yoksa her gün bisikletle gidiyorum. Hatta bisikletle gitmediğim günler kendimi kötü hissediyorum diyebilirim.


226433 dosyayı görüntüle

Bisikletle kamplı bir tur yapmadım, genellikle sabah git akşam gel modunda takılıyorum. Maksimum yaptığım yol uzunluğu 120 km olması lazım. Belki benim kondisyonumdandır bilemiyorum ama 80-90 km’den sonra yormaya başlıyor. Uzun tur yapacaksam mutlaka bisiklet taytı giyiyorum ona rağmen 60 km’den sonra popoda ağrı yapmaya başlıyor. Bütün pazar, market alışverişini bisikletle yapıyorum, fotoğraftaki ilk heybem bu yüzden yıprandı yeni bir heybe aldım. Bisiklete bir nevi kamyon gibi davranıyorum, taşıyabileceğim her şeyi yüklüyorum sırtına. Park ayağının ayarı bozulmuş ben de yapamadım düzgün koymazsam sürekli düşüyor. ( Park ayağı sıkıntısı benim bir sıkıntım olabilir, eşimde sportive 226 var böyle bir sorun olmadı. Geçen sene eşimle kendime birer tane flexi 121 aldık, onda da park ayağı sıkıntısı var ama eşimim katlanırında herhangi bir sıkıntı yok) Jant telleri biraz paslanmaya başladı, yağmurda sürdükten sonra temizlemeye üşendiğim için olmuş olabilir. Dağ yolu, kum, asfalt önüme gelen yere giriyorum, yol aşırı taşlı olmadığı sürece maşası sürekli kilitli durumda. Büyük ihtimalle akort ayarları filan kötüdür ama yine de sürüyorum. Turların sonunda da max ortalama hızım yaklaşık 20 km/s oluyor, kondisyonumun çok iyi olduğunu düşünmüyorum ama 30’a filanda zor çıkar herhalde. ( Heybe, çamurluk olmadan ortalama hızım neydi hatırlamıyorum)

Burada okuduklarım ve izlediğim youtube videoları sayesinde bisikletimin ufak tefek bakımlarını kendim yapmaya başladım. İşin uzmanı değilim, doğru veya yanlış bakım yapmaya çalışıyorum. Bugüne kadar da yaptığım bakımları not almaya çalıştım.

- 5600. km’de ikinci kez ön fren balatası değişti. (ilk değişimi not almamışım)

- 6000. km’de ön-arka göbek, aynakol, ruble, pedallar sökülüp temizlendi. ( Ruble ve aynakol dişlilerini tek tek ayıramadığım için çok temiz gözükmüyor ama hiç yoktan iyidir.)

- 7430. km’de üçüncü kez ön fren balatası değişti. (Disk frenli bisikleti kullanmak oldukça keyifli, balata değişimi de çok kolay, kafasında soru işaretleri olanlara kesinlikle tavsiye ederim.)

- 7560. km’de bisikletin ilk kez lastiği patladı. (Arka lastik, işin komik tarafı bisiklet yolunda patladı.)

- 7854. km’de arka fren balatasını ilk defa değiştirdim. ( Aynı zamanlarda bisikletten saçma sapan sesler gelmeye başladı, burada da arkadaşlara sordum çoğu yerini söküp taktım sesi kesemedim. Sesin orta göbekten geldiğini düşündüm, uygun anahtarım olmadığı için bisikletçiye gittim göbek gevşemiş, sıktı 40 TL verdim, eve gelince uygun bir anahtar aldım.)

- 8736. km’de ruble, aynakol, orta göbek sökülüp temizlendi. ( orta göbek yatağında ve göbekte küçük bir paslanma olmuş, biraz temizlemeye çalıştım çok başarılı olamadım)

- Yaklaşık bin km aralıklarla zincir temizliği yapıldı. ( Bazen gazyağı bazen köpüklü su ile temizleyip, daha sonra yağladım. Ne yaparsam yapayım buradaki arkadaşların zincirleri gibi parlak ve temiz bir görüntü elde edemedim. Ne kadar temizlemeye çalışsam da hep kirli gözüküyor.)

- Sık sık vites ayarı yapmak zorunda kalıyorum. ( Ne kadar iyi yaparsam yapayım mutlaka bir dişli geçişinde sıkıntı yaşatıyor, ben de kafaya takmamaya çalışıyorum)

Bisiklete minumum masraf yapmaya çalışıyorum. Dediğim gibi balata hariç herhangi bir değişim yapmadım. Belki başkası olsa yıprandı, performansı etkiliyor, güvenli değil diye değiştirebilirdi ama benim amacım gittiği yere kadar bütün parçaları kullanmaya çalışmak.

Bisikletten dediğim gibi genel olarak memnunum, ama bazen keşke daha iyi bir kadroya sahip bir bisiklet alsaydım diyorum. Vites sistemini ilerde değiştirmeye kalksam bu kadroya iyi bir vites sistemine gerek var mı diye düşünürüm. Benim gibi amatör kullanıcılar için yine de oldukça iş gören bir bisiklet o yüzden tavsiye ederim. Şu anda gözüm hep yol bisikletlerinde ama bunu da kesinlikle bırakmam çünkü alışverişlerde çok işe yarıyor.

226437 dosyayı görüntüle
çok hoş bir yazı oldu
 
  • Beğen
Tepkiler: tahrefa
@tahrefa Ne güzel anlatmışsınız :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tahrefa
22x serısınde orta göbek bakımı yapan oldu mu? Benım 224 un 600 km oldu orta göbekten ses gelıyor pedal cevırırken bılyelerden galiba
 
@osmancan71 nasıl bir ses bilmiyorum ama orta göbekten geldiğine eminseniz göbek gevşemiş olabilir, sıkınca düzelir.
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
@osmancan71 nasıl bir ses bilmiyorum ama orta göbekten geldiğine eminseniz göbek gevşemiş olabilir, sıkınca düzelir.
Bugun çözdüm. Dun karanlıktı gece cok bakamadım bugun zinciri mazotladım yıkadım gunesın altında da bisikleti. Zincire geçenlerde yağ dokmustum fazla gelmıs olmalı kı cok çabuk kirlenmiş.

Zinciri çıkarıp denedım gobekte cıtırdı dahı yok rahatladım :) orası ile ugrasmak istemiyordum. Kırden dolayı bıraz bırde zıncırde yada aynakolda bıraz sorun olabılır geçişte (pedal çevirdikce) hafif surtme yapıyor ondan dolayı gelıyor ses. Temizleyınce ses azaldı ama azda olsa kaldı. Önemli bi sorun değil gibi

Zaten akıcılıgında bı sorn yoktu gece uyurken dusundum durdum :D sabahta zinciri bosa cıkarınca rahatladım. Temizledikten sonra vıtesı 1 den 5-7 aralıgına alıp denedım ses daha az geliyordu. Belkı dıslılerde yamulma olmuştur arkadaslar alıp bindiğinde carpıp soylememıs olabilir yarında ona bakarım artık :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tahrefa
@tahrefa Tebrik ederim.
Eminim bisiklet ile gidiş gelişlerinizden örnek gösterilen biri olmuşsunuzdur.
Bilgim az demişsiniz fakat bence daha fazla ne bilmeniz gerekiyor ki?
Bisiklet tamiri desen var, ortalama hızınız 20km şehir bisikleti için gayet makul.
Bende işe bisiklet ile gidip geliyorum benimm ortalamam 18 km/h.
Teşekkür ederim. güzel bir yazı olmuş
 
  • Beğen
Tepkiler: tahrefa
Arkadaslar merhaba.Mosso marka bisikletlere bakiyordum ama carraroda aklimda.Simdi ayni fiyat bisikletlerde genelde mosso biraz daha hafif ve vites ekiplanlari 1 tik daha kaliteli gibi.Cok fazla anlamiyorum bisikletten.Disk frenli 2000 tl civari suspansiyonlu olmasada olur bir bisiklet almak istiyorum.Tavsiyeniz hangi model olurdu.Genelde sehir ici duz asfalt yollarda kullanicam
Ben de aynı durumdayım yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar
 
@ulasjazz teşekkür ederim, aslında terlememek için işe giderken yavaş gidip geliyorum. Forumda bisiklet toplayan arkadaşları gördükçe kendimin daha yolun başında olduğunu düşünüyorum. İstegim daha çok insanın bisikletle ulaşım sağlaması ama yaşadığım yer bol yokuşlu olunca insanlar çok istekli olmuyor
 
Sportive 225 alalı yaklaşık 10 gün oluyor. Aldığımdan beri sürekli işe bisikletle gidiyorum fakat mesafe çok fazla değil, günlük ortalamam 5-6km civarı idi.

Bu gün izinliydim, biraz bisiklete binmek istedim. İşe öncelikle sol pedal ile başladım, oynuyor ve ses yapıyordu son 2 gündür. Pedalı söküp içindeki mili çıkarttım (başka bir adı varsa bilmiyorum) milin hem başında hem sonunda bilyalar mevcut, her birinde 12 adet varmış, ama bilyalardan 1 tanesi ortadan ikiye ayrılmış :) 12-11 olarak geri topladım, yeni gibi oldu :)
Yıllardır bisiklete binmiyorum, sadece son 1 aydır düzenli spor yapıyorum. Bu yüzden biraz tedirgindim, çabuk yorulacağımı düşünüyordum ve nasıl olsa çok fazla km yapmam diyerek yanıma ne su aldım, ne de cüzdan :) sürdükçe keyif aldım, keyif aldıkça sürdüm. Bir de baktım ki çok uzaklardayım ve fena halde susamışım :) neyse onu da atlattım sonunda, ama suluk sparişimi de derhal verdim :)
Tekrar eve dön, vs derken bir daha çıktım yola, bu sefer biraz daha fazla km yapmaya niyetliydim. Tahminimden fazla gezdim ama arada mola da verdim, kendimi çok hırpalamak istemedim. Eve dönünce fark ettim, arka lastiğe ağaç dikeni girmiş, yavaş yavaş inmeye başladı. Yapacak birşey yok, mecbur lastik tamir kiti de spariş ettim. Tabi unutmadan bisikletin orjinal selesi vardı üzerinde, popomun geleceğini düşünerek bir de sele sparişi verdim :)
Günün sonunda strava üzerinden baktığımda 40 km yol yapmışım.
Akhisarı bilen vardır belki, yolları berbat. Yarısı kaldırım taşı döşeli, diğer yarısı da köstebek yuvası gibi delik deşik. Bir de araçların altında kalmamak için harcanan eforu da hesaba katarsak...
Günün sonunda bana hiç yorgunluk hissettirmedi, belki ben uzun zaman sonra böyle keyif aldığımdan, belki de bisikletten. Bunu biraz da zaman gösterecek.
Başka marka / model test etme imkanım olmadı ama 225 verdiğim paranın hakkını veriyor diye düşünüyorum, en azından şuan için memnunum. Almayı düşünenlere tavsiye ederim.
 
Sportive 225 alalı yaklaşık 10 gün oluyor. Aldığımdan beri sürekli işe bisikletle gidiyorum fakat mesafe çok fazla değil, günlük ortalamam 5-6km civarı idi.

Bu gün izinliydim, biraz bisiklete binmek istedim. İşe öncelikle sol pedal ile başladım, oynuyor ve ses yapıyordu son 2 gündür. Pedalı söküp içindeki mili çıkarttım (başka bir adı varsa bilmiyorum) milin hem başında hem sonunda bilyalar mevcut, her birinde 12 adet varmış, ama bilyalardan 1 tanesi ortadan ikiye ayrılmış :) 12-11 olarak geri topladım, yeni gibi oldu :)
Yıllardır bisiklete binmiyorum, sadece son 1 aydır düzenli spor yapıyorum. Bu yüzden biraz tedirgindim, çabuk yorulacağımı düşünüyordum ve nasıl olsa çok fazla km yapmam diyerek yanıma ne su aldım, ne de cüzdan :) sürdükçe keyif aldım, keyif aldıkça sürdüm. Bir de baktım ki çok uzaklardayım ve fena halde susamışım :) neyse onu da atlattım sonunda, ama suluk sparişimi de derhal verdim :)
Tekrar eve dön, vs derken bir daha çıktım yola, bu sefer biraz daha fazla km yapmaya niyetliydim. Tahminimden fazla gezdim ama arada mola da verdim, kendimi çok hırpalamak istemedim. Eve dönünce fark ettim, arka lastiğe ağaç dikeni girmiş, yavaş yavaş inmeye başladı. Yapacak birşey yok, mecbur lastik tamir kiti de spariş ettim. Tabi unutmadan bisikletin orjinal selesi vardı üzerinde, popomun geleceğini düşünerek bir de sele sparişi verdim :)
Günün sonunda strava üzerinden baktığımda 40 km yol yapmışım.
Akhisarı bilen vardır belki, yolları berbat. Yarısı kaldırım taşı döşeli, diğer yarısı da köstebek yuvası gibi delik deşik. Bir de araçların altında kalmamak için harcanan eforu da hesaba katarsak...
Günün sonunda bana hiç yorgunluk hissettirmedi, belki ben uzun zaman sonra böyle keyif aldığımdan, belki de bisikletten. Bunu biraz da zaman gösterecek.
Başka marka / model test etme imkanım olmadı ama 225 verdiğim paranın hakkını veriyor diye düşünüyorum, en azından şuan için memnunum. Almayı düşünenlere tavsiye ederim.
çok gezenin tekerine diken batar :) bence bi zırhlı lastik alın gezecekseniz perişan eder üzerindeki sizi
 
@Diamondback Geçenlerde arkadaşa aldık beraber turluyoruz.Tekerler 700x38, benim Sportive 227 var 700x35 bi tık kalın yani. Fren kolu ile vites kolu birleşik değil, bağımsız. Birinde sıkıntı olduğunda ikisini beraber değistirmenize gerek yok o yönden iyi ama pek kullanışlı gelmedi bana. 14,2kg gibi bir ağırlığı var, düz maşa ve V vites olmasına rağmen Sportive 227den 500-600gr daha hafif. Fren bacakları çok zayıf gibi geldi bana başlangıç icin idare edebilir ama ileriki zamanlarda değistirmek isteyebilirsiniz. Göbek konusunda bir bilgim yok :)
 
çok gezenin tekerine diken batar :) bence bi zırhlı lastik alın gezecekseniz perişan eder üzerindeki sizi
Öyle oluyormuş, yaşıyarak öğrendim :)
Zırhlı lastik işini düşündüm aslında güzel olur, beni yarı yolda bırakmaması gerek. 1 ay yamalı tekerle idare ederim, önümüzdeki ay birşeyler ayarlayacağız
 
Öyle oluyormuş, yaşıyarak öğrendim :)
Zırhlı lastik işini düşündüm aslında güzel olur, beni yarı yolda bırakmaması gerek. 1 ay yamalı tekerle idare ederim, önümüzdeki ay birşeyler ayarlayacağız
Bende mıtas var 200 km felan sürdüm patlamadı henüz. Girdiğim yollarda dıken cam kırıkları felanda vardı
 
@Wilakress hocam Sportive 225'lerde patlamaya karşı dirençli lastik yok mu? Benim bisiklet 2016 model, 8bin küsur km'de sadece bir defa patladı o da maalesef bisiklet yolunda. (En son arkadaşlara da aynı muhabbeti yapmıştım, tura çıktım patladı. İnşallah aynısı olmaz 😀)
 
@tahrefa 2017 model bendeki. Patlamaya çok direnemediğini öğrendik :) aslında şöyle söyleyeyim ben ikinci el aldım ve arka lastik zaten zayıflamıştı yani incecik ağaç dikenleri ön lastiğe hiç dokunmamış fakat arka lastik zayıf olduğundan 5 tane diken temizledim.
 
  • Beğen
Tepkiler: tahrefa
.....................
 
Son düzenleme:
Herkese merhabalar Hayırlı Bayramlar dilerim...

2017 Model Carraro Spotive 227 kullanıcısıyım ve arka bagaj almak istiyorum uyumlu bir model önerisi alabilir miyim?

(Sele bağlantılı istemiyorum)

Teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: Hakanka
merhabalar, geçenlerde carraro sportive 224 modeli bisikletimin selesini ve sele borusunu çaldılar depodan. 2 tane sorum var eğer yardımcı olabilirseniz. Sele borusu için çapı ölçtüm ama 31 mm ve 32 mm arası bir değer buldum acaba bunun tam ölçüsünü bilen var mı ona göre alayım 31.8 ve 31.6 diyenler var internette ama siz daha doğru bilgiye sahipsinizdir. 2. sorumda sizin önerebileceğiniz rahat sele borusu ve güzel bir sele var mı ? Teşekkürler şimdiden
 
Son düzenleme:
@ata771 merhaba. Ben de de 2014 model carraro 224 var. Üstündeki sele Selle Royal Shadow. Sizinkide aynısı mıydı?
Bende 1-2 gündür bakıyorum. Aşağıdaki ürün dikkatimi çekti. %15 te indirim var. Fena görünmüyor.
Başka önerisi olan arkadaşlar da olursa sevinirim.



(link)1590685031760.png

bu da fena değil gibi

Float Selle Royal Float Athletic Sele Unisex
(link)
 
Son düzenleme:
Geri